SISÄLTÖ-
MARKKINOINTI
S-CONTENT

Yhteishyvä on S-ryhmän ikoninen ja rakastettu media, joka tavoittaa jopa 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Suomen tavoittavin aikakausmedia tarjoaa brändeille monimediaisia mainosratkaisuja ja kiinnostavia sisältökokonaisuuksia, joilla tuoda tuote kiinnostavasti kuluttajien arkeen.

MIKÄ ON S-CONTENT?

Yhteishyvän sisältömarkkinointiratkaisut tavoittavat lähes 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Yhteishyvä on painettuna Suomen tavoittavin ja suurin aikakausmedia (KMT 2022) ja se tavoittaa miljoona yleisön myös verkossa.

Yhteishyvän siirtyessä myymäläjakeluun numerosta 2/23 lähtien, pystymme entistä paremmin mittaamaan ja todentamaan markkinoinnin vaikutuksia ja mainonta on kustannustehokkaampaa.

Moneen toteutukseen taipuvat mainosratkaisut sekä laajat sisältökokonaisuudet mahdollistavat vaikuttavan markkinointiviestinnän Yhteishyvän ja luotettujen S-ryhmän brändien kanssa.

Yhteishyvän ja muiden S-ryhmän brändien mediaympäristöön lukeutuvat lehti, verkkosivut, sähköiset suorat sekä sosiaalisen median kanavat, joihin olemme kehittäneet mediaratkaisuja yhteistyössä kumppaniyristystemme kanssa.

TAVOITTAVUUS

LEHTI

2,100,000 lukijaa joka kuukausi

Painettu Yhteishyvä tavoittaa reilut 2,1 miljoonaa lukijaa (KMT 2022). Sisältö käsittelee laajaa lukijakuntaa kiinnostavia aiheita, ja lukijat löytävät lehdestä inspiraatiota myös ostopäätöksiin. Vuoden 2023 aikana julkaistaan neljä teemallista numeroa. Perinteisen mainonnan lisäksi julkaisemme advertoriaaleja, natiivimainoksia ja uutena konseptina Premium-sisällöt mainospaikkoja.

DIGI

2,500,000 kuukausikäyntiä

Yhteishyvä.fi on 2,5 miljoonan kuukausikäynnin mediaympäristö, jonka tarjonta nivoutuu saumattomasti yhteen Yhteishyvän painetun lehden ja sosiaalisen median kanssa. Teemat keskittyvät tulevaisuudessa ruuan ja reseptiikan lisäksi enemmän kuluttajien arjen teemoihin, mikä antaa mainostajalla mahdollisuuden koskettaa asiakasta relevantilla ja teemaan sopivalla viestillä.

SOSIAALINEN MEDIA

Facebookissa ja Instagramissa Yhteishyvällä on yli 100 000 seuraajaa. Someaktivoinnilla voimme aktivoida ja sitouttaa kuluttajia tehokkaasti brändin tai tuotteen pariin.

Esimerkkejä toteutuksista:

Tietovisa: Opeta asiakasta ja kasvata bränditunnettuutta.

Keräilypeli: Sitouta asiakkaasi ja vahvista bränditunnettuutta.

Persoonallisuustesti: Esittele ominaisuuksia, tuo brändi lähemmäs kuluttajaa ja tue ostopäätöstä.

NATIIVI

Natiiveissa voidaan kertoa laajasti tuotteesta ja brändistä. Diginatiivi nostetaan postauksena myös Yhteishyvän Facebookiin, josta suurin osa lukijoista tulee, ja johon voidaan yhdistää esimerkiksi tuotearvonta.

Yhteishyvä.fi:ssä diginatiivi näkyy etusivulla yhden viikon ajan, jonka jälkeen se siirtyy sille automaattisesti sopivaan asiayhteyteen sivustolla.

UUTISKIRJE

Yhteishyvä on tunnettu, luotettu ja arvostettu suomalaisten keskuudessa. Yhteishyvällä on kattava ja sitoutunut yhteisö, joka tutustuu brändiltä saatuihin viesteihin.

Uutiskirjeessä pääset kommunikoimaan kuluttajan kanssa yhdessä Yhteishyvän kanssa. Yhteishyvän uutiskirjeen tilaajamäärä kasvaa kovaa vauhtia ollen tällä hetkellä yli 100 000. Uutiskirjeen avausprosentti on keskimäärin jopa 53 %.

PREMIUM-SISÄLLÖT

Premium-sisällöt on uusi Yhteishyvän ruokasisältökonsepti, joka helpottaa kokeilua tai antaa uuden tavan hyödyntää tuttua tuotetta. Ruokatoimittaja ideoi mainostettavan tuotteen ympärille kolme houkuttelevaa ohjetta.

Avaimet käteen -pakettiin sisältyy ruokatoimittajan sisällöntuotanto ja mediatila.

ESIMERKKEJÄ S-CONTENTIN MAINOSPAIKOISTA

MEDIAKORTTI JA AINEISTO-OHJEET

TUTUSTU MYÖS MUIHIN ÄLYKKÄISIIN RATKAISUIHIN

SUORAMARKKINOINTI

Tavoitamme suoraviestillä jopa 3,7 miljoonaa asiakasomistajaa.

MYYMÄLÄMARKKINOINTI

Jopa 70 % asiakkaista tekee ostopäätöksen vasta myymälässä.

DIGIMARKKINOINTI

Digikanavissa tavoitamme kohdennetusti lähes jokaisen suomalaisen.

KUN HALUAT, ETTÄ OLEMME SINUUN YHTEYDESSÄ.